5 ieteikumi, kā uzlabot SMS mārketinga kampaņu 2017.gadā

SMS mārketinga kampaņasPasaulē ik dienu tiek nosūtīti 8,6 triljoni SMS ziņu. Tas ir apmēram 20 reižu vairāk nekā publicēto tvītu un 12 reižu vairāk nekā Facebook ziņu. Paskatoties uz šādu statistiku nav pārsteidzoši, ka mārketinga speciālisti SMS mārketingu uzskata par ļoti veiksmīgu. Daudzās industrijās tieši mobilās ziņas nodrošina efektīvāko tiešo komunikāciju.

Ja arī tu plāno spert pirmos soļus vai arī uzlabot jau esošo SMS mārketinga kampaņu, tad šie ieteikumi palīdzēs.

  • Sūti tikai vērtīgu informāciju

Ja reiz klients ir piekritis saņemt īsziņas uz savu personisko mobilo telefonu, tad viņš jau ir izrādījis uzticību tavam uzņēmumam. Un tu nedrīksti pievilt! Sūti tikai tādu informāciju, kas klientam būs vērtīga. Tie var būt akciju piedāvājumi, dažādas atlaides, informācija par konkursiem u.c.

Sūtot nelietderīgu informāciju, īpaši tādu, kura pat nav saistīta ar tavu biznesu, tu pazaudēsi savus klientus radot nepatīkamu pieredzi. Un skaidrs, ka viņi būs tie, kuri par šo negatīvo atsauksmi nodos citiem. Pārliecinies, ka tevis sūtītā ziņa ir klientam nepieciešama un nav atrodama kur citur!

  • Vienmēr iekļauj aicinājumu uz darbību

Tavām ziņām skaidri jānorāda, ko vēlies, lai klients darītu, piemēram, izlasītu jaunāko bloga rakstu vai nopirktu produktu. Klāt jāpievieno arī telefona numurs vai e-pasta adrese, lai varētu ar tevi sazināties, vai saite uz landinga lapu.

  • Aicini klientus rīkoties ātri

Kā noskaidrojām, SMS ziņas, kuras satur aicinājumu uz darbību ir daudz efektīvākas. Tādēļ īsziņā aicini klientu rīkoties, un ātri! Ja iekļausi arī, piemēram, konkursa gala termiņu, tad redzēsi, ka ziņas saņēmēji runās par tavu konkursu un paši labprāt ņems tajā dalību.

  • Personalizē īsziņu

Īsziņas ir daudz personiskākas, nekā e-pasti, piemēram. Parasti tās sūtam draugiem un ģimenei, līdz ar to ir skaidrs, ka šis kanāls cilvēkiem patīk. Un, ja reiz klients piekritis tam, ka tu viņam sūtīsi īsziņas, tad tev tas ir jāizmanto.

Neraksti pārāk sarežģītus tekstus, kuros minēti termini. Labāk raksti vienkārši un nebaidies izmantot emociju zīmes vai lielos burtus (protams, ar mēru). Ja iespējams, pajautā, kāda veida informāciju klienti vēlētos saņemt un tad viņiem to arī nosūti. Novērtētas tiks tās ziņas, kuras paši klienti vēlas redzēt.

Laba ideja ir klienta dzimšanas vai kādā citā svētku dienā nosūtīt viņam īpašo piedāvājumu, piemēram, atlaidi konkrētai precei. Tas liks justies īpašam un novērtētam, un tikai vairos pozitīvo iespaidu par tavu uzņēmumu.

  • Seko līdzi statistikai

Viss darbs iet vējā, ja tu ikdienā neseko līdzi statistikai. Tev ir jāzina, kuri ir atvēruši tavu SMS un kuri nē. Realitātē var būt tā, ka daži cilvēki savus mobilo telefonu numurus vairs neizmanto, tādēļ nav vērts tērēt savu naudu, lai viņiem nosūtītu ziņu! Bet ir svarīgi ar šiem klientiem komunicēt kādā citā veidā, piemēram, caur sociālajiem tīkliem.


RSS RSS

  • Iepazīt pasauli būs drošāk
    Jebkurā gadījumā noteiktā ceļojuma apdrošināšana jāiegādājas vienmēr, lieki nedomājot par attiecīgās atpūtas vietu. Ceļojumu speciālā apdrošināšana online tiek piedāvāta ļoti operatīvi, pietam nav speciāli pašam jādodas pie izvēlētā apdrošinātāja uz biroju. Lai katram klientam būtu iespēja maksimāli pietuvināt visus pieejamos piedāvājumus savai situācijai, i […]
  • Tag Heuer zīmola rokas pulksteņi – kvalitāte, luksus un elegance
    Šveices pulksteņus raksturo perfekts mehānisms, ko amata meistari gatavo jau no 16.gs.viuds.  Tie kalpo nevainojami un noteikti ne reizi nepievils. Tas viennozīmīgi ir ieguldījums ilgtermiņā, jo katra sīkākā detaļa noslīpēta un pārdomāta, lai sniegtu labāko, ko vien pulksteņmeistari var piedāvāt. Mirdzošs tērauds, mūsdienīga funkcionalitāte kvarca vai mehāni […]
  • Modernās reklāmas pirmsākumi
    Reklāma, kādu to pazīstam šodien, ir pamazām attīstījusies laika gaitā. Reklāmas pirmsākumi meklējami jau senajā Ēģiptē, Grieķijā un Arābu zemēs, kur, izmantojot papirosus tika reklamēti dažādi medicīniski eliksīri vai arī ietekmīgi politiķi.  Protams, reklāma uz papirosiem senajā Ēģiptē krietni atšķīrās no mūsdienu reklāmām gan pēc formas, gan saturiski. Šo […]